Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
10:30
11:25
MAGIC PUMPProfesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.

BUP
Instruktor: PAWEŁ
11:30
12:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.
MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
16:30
17:25
MAGIC PUMP Profesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.

INTERWAŁ
Instruktor: Monika
17:30
18:25

MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
18:30
19:25
MAGIC PUMPProfesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.

BUP
Instruktor: KASIA
19:30
20:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.

ZUMBA
Instruktor: KASIA
20:30
21:25
ZUMBAPołączenie tańców latynoamerykańskich z elementami fitnessu.
ZDROWY KRĘGOSŁUPTrening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki.
FIT BODY WORKOUT
Instruktor: Ania
17:30
18:25

STEP
Instruktor: Paulina
18:30
19:25

PILATES FOR HEROS
Instruktor: OLA
19:30
20:25
PILATES FOR HEROSNa tych zajęciach czeka cię świadoma praca z ciałem, gdzie pod kierunkiem wykwalifikowanego trenera samodzielnie wzmacniasz mięśnie, ujędrniasz ciało i pracujesz nad prawidłową postawą.

KI
Instruktor: Arek
20:30
21:25
POWER TRAINING
Instruktor: Ania
17:30
18:25

STEP/BUP
Instruktor: PAULINA
18:30
19:25
STEP/BUPZajęcia o wysokiej intensywności z wykorzystaniem stepów.Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco-kształtujący. Na zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.

PIŁKI
Instruktor: Ola
19:30
20:25
PIŁKICelem tych ćwiczeń jest wzmacnianie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

TRAMPOLINY
Instruktor: KASIA
20:30
21:25
TRAMPOLINYTRAMPOLINY - Ćwiczenia na trampolinie łączą wysiłek i zabawę. To skuteczny i przyjemny sposób na utratę zbędnych kilogramów. Skoki na trampolinie podnoszą poziom endorfin niezbędnych do utrzymania dobrego nastroju, aktywizują wszystkie partie mięśniowe, poprawiają koordynację, rzeźbią sylwetkę i dają przy tym dużo radości!
FAT KILLER
Instruktor: Monika
17:30
18:25

STEP MIX
Instruktor: PAULINA
18:30
19:25
STEP MIXZajęcia o wysokiej intensywności z wykorzystaniem stepów, zawierają taneczne układy choreograficzne mające na celu redukcję tkanki tłuszczowej, a przede wszystkim zwiększenie wytrzymałości organizmu.

MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
19:30
20:25
MAGIC PUMPProfesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.

BUP
Instruktor: PAWEŁ
20:30
21:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.
SUPER LINIA
Instruktor: Agata
17:30
18:25

KI
Instruktor: Arek
18:30
19:25

BUP
Instruktor: Kasia
19:30
20:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.

ZUMBA
Instruktor: KASIA
20:30
21:30
ZUMBAPołączenie tańców latynoamerykańskich z elementami fitnessu.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
BUP
Instruktor: PAWEŁ
11:30
12:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.
BUP
Instruktor: KASIA
19:30
20:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.
BUP
Instruktor: Kasia
19:30
20:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.
BUP
Instruktor: PAWEŁ
20:30
21:25
BUPNa zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.

Wtorek

Czwartek

Piątek

Sobota

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
FAT KILLER
Instruktor: Monika
17:30
18:25

Czwartek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
FIT BODY WORKOUT
Instruktor: Ania
17:30
18:25

Poniedziałek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
INTERWAŁ
Instruktor: Monika
17:30
18:25

Wtorek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
KI
Instruktor: Arek
18:30
19:25
KI
Instruktor: Arek
20:30
21:25

Poniedziałek

  • 20:30 - 21:25

Piątek

  • 18:30 - 19:25
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
10:30
11:25
MAGIC PUMPProfesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.
MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
16:30
17:25
MAGIC PUMP Profesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.
MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
18:30
19:25
MAGIC PUMPProfesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.
MAGIC PUMP
Instruktor: PAWEŁ
19:30
20:25
MAGIC PUMPProfesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowo-aerobowych ze sztangą, przy muzyce.

Wtorek

Czwartek

Sobota

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
PILATES FOR HEROS
Instruktor: OLA
19:30
20:25
PILATES FOR HEROSNa tych zajęciach czeka cię świadoma praca z ciałem, gdzie pod kierunkiem wykwalifikowanego trenera samodzielnie wzmacniasz mięśnie, ujędrniasz ciało i pracujesz nad prawidłową postawą.

Poniedziałek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
PIŁKI
Instruktor: Ola
19:30
20:25
PIŁKICelem tych ćwiczeń jest wzmacnianie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Środa

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
POWER TRAINING
Instruktor: Ania
17:30
18:25

Środa

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
STEP
Instruktor: Paulina
18:30
19:25

Poniedziałek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
STEP MIX
Instruktor: PAULINA
18:30
19:25
STEP MIXZajęcia o wysokiej intensywności z wykorzystaniem stepów, zawierają taneczne układy choreograficzne mające na celu redukcję tkanki tłuszczowej, a przede wszystkim zwiększenie wytrzymałości organizmu.

Czwartek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
STEP/BUP
Instruktor: PAULINA
18:30
19:25
STEP/BUPZajęcia o wysokiej intensywności z wykorzystaniem stepów.Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco-kształtujący. Na zajęciach zwraca się szczególną uwagę na trening kształtujący mięśnie brzucha, pośladków i ud.

Środa

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
SUPER LINIA
Instruktor: Agata
17:30
18:25

Piątek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
TRAMPOLINY
Instruktor: KASIA
20:30
21:25
TRAMPOLINYTRAMPOLINY - Ćwiczenia na trampolinie łączą wysiłek i zabawę. To skuteczny i przyjemny sposób na utratę zbędnych kilogramów. Skoki na trampolinie podnoszą poziom endorfin niezbędnych do utrzymania dobrego nastroju, aktywizują wszystkie partie mięśniowe, poprawiają koordynację, rzeźbią sylwetkę i dają przy tym dużo radości!

Środa

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
ZDROWY KRĘGOSŁUPTrening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki.

Czwartek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
ZUMBA
Instruktor: KASIA
20:30
21:25
ZUMBAPołączenie tańców latynoamerykańskich z elementami fitnessu.
ZUMBA
Instruktor: KASIA
20:30
21:30
ZUMBAPołączenie tańców latynoamerykańskich z elementami fitnessu.

Wtorek

Piątek

No events available!

Uwaga!

Zajęcia odbywają się od min. 5 osób
Obowiązują wcześniejsze zapisy (min. 3 godziny przed zajęciami)

W przypadku niezgłoszenia nieobecności na zajęciach min. 3 godziny wcześniej, wejście z kartnetu zostanie pobrane automatycznie.

popup